Farmecul adaptabil

Despre Farmec am mai scris și probabil voi mai scrie. În primul rând pentru că este o companie cu tradiție, cel mai mare producător român de cosmetice, cu produse de calitate, un brand emblemă pentru România.

Parte din ritualurile de infrumusețare, preț de peste 100 de ani, produsele Farmec au însoțit generații întregi de femei frumoase, asumate, responsabile și puternice. Bunicile și mătușile noastre își începeau și încheiau zilele cu obiceiuri de înfrumusețare mai mult sau mai puțin sofisticate.

Țin minte că am văzut pentru prima dată, acum vreo 30 de ani, un lapte demachiant Doina, pe noptiera mătușii mele, cadru medical generalist. Compoziția bogată în vitaminele A și F, proprietățile de revitalizare, protecție și de utilizare variată, atât ca produs în sine cât și ca ingredient în măști nutritive, au făcut din „laptele Doina” , cum era denumit popular pe vremuri, un reper al frumuseții clasice.

A fost o persoană cochetă, fără copii, așadar cu timp la dispoziție pentru mici răsfățuri personale. După o zi plină la spital, seara își aloca un timp doar al ei, de relaxare înainte de culcare. Mă fascina să o privesc, atunci când îmi petreceam vacanțele la ei. Mi-am imprimat astfel pe retină imaginea femeii frumoase, care se respectă pe sine și care face alegeri inspirate. Chiar si la peste 70 de ani, tenul mătușii arăta tonfiat, sănătos și bine hidratat.

Mi-a rămas în minte și marca de produse pe care le folosea și mi-am zis în sinea mea că, atunci când o să cresc mare, voi folosi și eu produsele Farmec pentru a-mi păstra farmecul moștenit din familie se pare. Ceea ce și fac pentru că, în general vorbind, visele și viziunile copilăriei te însoțesc toată viața și te motivează.

Sunt convinsă că asemenea femeilor din familia mea și m-aș ”risca” să afirm că asemenea femeilor românce, și compania Farmec a trecut cu brio prin perioade mai grele dar s-a adaptat și a supraviețuit, ducând stindardul frumuseții românești chiar și pe alte meleaguri.

Competenţa Farmec de a dezvolta produse originale şi de calitate s-a dovedit de-a lungul timpului a fi semnificativă pentru conceptul de industrie românească de frumusețe. În acest sens mărturie stau și Certificările ISO, prin care se atestă faptul că Farmec implementează un Sistem de Management al Calității și Mediului în conformitate cu standardele internaționale în vigoare.

Adaptându-se vremii și vremurilor, prin oferte de top, bonificații, prin implicarea în comunitate prin campanii inspirate de contexte și conjuncturi, Farmec a reușit șă își mențină recunoașterea pe piața internă și internațională.

Un exemplu de astfel de campanie este și ”Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul propriu. Organizată sub forma unui proiect pilot, campania se va derula în patru magazine de brand din Cluj-Napoca, unde vor fi amplasate recipiente de colectare pentru deșeurile de ambalaje din hârtie, plastic, sticlă, metal și aluminiu.

Și în prezent, compania continuă să răspundă în mod adaptat și competent nevoilor contextului actual. Compania Farmec continuă cercetarea și dezvoltarea unor noi dezinfectanți pentru mâini și suprafețe. Astfel, sub marca Farmec au fost puse în circulație spre comercializare două noi produse igienizante pentru uz personal, pe bază de alcool 70%: Loțiunea igienizantă pentru mâini și Gelul de igienizare pentru mâini. Produsele acționează rapid, fiind o măsură practică şi eficientă pentru apărarea sănătății. Acestea vin în completarea portofoliului actual, care cuprinde alte două tipuri de produse pentru igiena mâinilor și a suprafețelor: Săpun Lichid Spumă Antibacterian Gerovital Pure și Nufăr Dezinfectant Universal.

Pe lângă această măsură, aș vedea și o campanie cu produse pentru îngrijirea mâinilor. Din experiență spun că oricare dezinfectant, chiar și spirtul simplu, usucă foarte tare mâinile, cauzând răni și infectări diverse. Ca un sfat general: să nu exagerăm cu dezinfectarea pentru că îndepărtăm în mod agresiv bariera naturală de protecție a pielii, fapt ce poate cauza iritații și eczeme.

Un alt context în care aș vedea aportul Farmec în mod adaptat ar fi și donarea de pachete clasice/universale de curățenie căminelor de bătrâni sau unităților de cazare transformate acum în unități de carantină, sau dezinfectanți pentru personalul medical din căminele de bătrâni. Și acolo misiunea doctorilor este mare și nivelul de suferință umană destul de ridicat. Bătrânii sunt istoria noastră, trecutul nostru iar copii viitorul nostru, repere fără de care destinele nu se pot creiona. Trebuie așadar să ne îndreptăm atenția și către aceste două extreme ale vieții

Chiar și în acest context foarte solicitant pentru multă lume, grija pentru frumos și sănătate trebuie să fie o preocupare accentuată, în direcția oferirii de exemple de bune practici.

Nu am niciun dubiu că Farmec nu va răspunde cu brio și de data aceasta provocărilor vremurilor, consolidându-și astfel poziția de lider atemporal pe piața de profil!!

Sursa foto si info: site-ul farmec.ro și imagine personală.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2020!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s