Întrebare… tehnică

Am o întrebare legată de noul blog și de niște setări tehnice: voi, cei care mă urmariti aici, îmi puteți da follow și acolo, tehnic vorbind? Acolo nu îmi apar urmăritorii și nici interacțiunile de aici și mă tem că nu am făcut ceva setări bune site-ului, poate nu apar butoanele care trebuie… 🤔😏Când aveți timp și bunăvoința, vă rog să verificați și să îmi spuneți… Eu fiind logată pe user, am altă interfață și nu-mi dau seama… Voi dinafara puteți vedea altfel…

Vă mulțumesc anticipat pentru…tot!!🙏 God bless you all și să ne recitim cu bucurie și inspirație și în anul care vine!! ☃️🎄🎇🎇🎉🎉

6 gânduri despre „Întrebare… tehnică

    1. Aici da, ma refeream la cel de pe domeniu alegerilesandei.ro care poate fi urmărit doar din cititorul wordpress… Cred.. . 🤔 Acolo în site nu îmi apare opțiunea de urmărire sau poate ca nu știu eu sa o activez din setări 🤷🏻‍♀️🤔😏 e cu totul altceva pe domeniu, nițel mai complicat și necesita mai multa bibilire, ca să zic așa

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu