Viața VerdeViu

viataverdeviu.ro

Povestea dimineților mele în VerdeViu a început cumva puțin forțat în sensul că obișnuita cafea îmi devenise cumva inamică, provocându-mi anumite reacții neplăcute: o aciditate la stomac, o senzație nenaturală de foame and so on. Am căutat înlocuitori mai sănătoși, naturali și, de ce nu, gustoși. Așa se face că am descoperit această combinație gustoasă și colorată dar mai presus de toate sănătoasă.

Ce privilegiu pe mine să pot beneficia de gustul autentic al unei plante folosită în India de acum 4000 de ani!! Ce îl recomandă ca fiind un remediu sunt proprietățile sale antiinflamatorii, antioxidante, stimulent al sistemului imunitar, fiind totodată și o sursă naturală de fier.

Combinația aceasta încântătoare am găsit-o doar la cei de la Viața Verde Viu, un gust acceptabil, delicios. Am mai încercat și alte combinații dar nu mi-a plăcut gustul strident, dezechilibrat și greu de tolerat chiar și în combinații cu altceva.

Cu încântare am descoperit și site-ul lor, cu produse minunate, preturi extrem de accesibile, promoții wow și o atenție deosebită pentru fiecare detaliu, începând cu informațiile complet și corect oferite și terminând cu micile surprize din colet.

Știam că fac alegeri inspirate😉😁 iar ceea ce v-am prezentat mai sus e una dintre ele, care sunt sigură că vă va bucura dacă veți deveni si voi adepții unei Vieți în Verde Viu!