Super Blog 2023!!

Știu că nu sunt Magellan sau Columb, tehnic vorbind😉😁nici n-aș avea cum, însă asta nu mă împiedică să mă simt precum ei și să mă aventurez într-o expediție printre idei și cuvinte. Nu iau cu mine decât cele necesare și puțin noroc! Nu am așteptări, prefer sa mă las surprinsă la fel cum probabil a fost surprins și Columb când a descoperit pământul nou !

Sursa foto: https://blog.super-blog.eu/au-inceput-inscrierile-in-superblog-pregatiti-de-competitie-expeditie/

Datorită competiție SuperBlog, an de an toamna aduce vești bune, oportunități și provocări pentru pasionații de aventuri blogosferice.

Nu doar călătoriile sunt lecții de viață ci și competiția în sine deoarece îți extinde sfera conștientizărilor personale folositoare.

Așadar, vânt din pupă tuturor și călătorie folositoare să avem!

Let The SuperBlog 2023 begin!!

2 gânduri despre „Super Blog 2023!!

Lasă un comentariu