Exclusiv B (OE)MW

Condusul pentru mine este o pasiune. Țin minte că abia am așteptat să împlinesc 18 ani ca să am permis. Și de atunci conduc și tot conduc, pe mine și pe alții. Nu spui câte decenii ”e ele” ca să nu mă desconspir. Atât de tânără n-am fost niciodată și atât de bătrână nu voi mai  fi, se știeee!! 😉 În timp mașina mi-a devenit cea mai fidelă prietenă-unde o pun acolo mă așteaptă cuminte, casa mea, dressingul meu, bucătăria mea, ” locul” unde plâng, râd, mă încurajez, îmi cresc adrenalina sau mă calmez. E viciul și atuul meu, plăcerea și libertatea mea. My all inclusive car e un model coupe, roșu ca ea și pasională ca mine.  A fost dragoste de la prima cheie în contact, când am simțit că eu pe două tocuri și ea în două portiere vom întoarce priviri pe unde vom trece! De când mă știu cu volanul în mână, am optat pentru mașinile germane pentru care durabilitatea, performanța, agilitatea în trafic și eleganța nu sunt doar mituri ci realități. Btw, în poză eram noi ”fetele” la o ieșeală în aer liber și atât de superbă mi s-a părut bestiuța mea încât am vrut să o imortalizez într-o poză.

Poate părea ciudat pentru o femeie mă refer, dar țin foarte mult la mașina mea și vreau pentru ea doar ce-i mai bun. Am luat-o nouă de la dealer și pentru ca să o am cât mai mult funcțională am fost sfătuită să folosesc doar piese BMW originale și accesorii originale BMW.  Între noi fie vorba, nici măcar pentru acest articol nu-mi pot imagina vreun incident neplăcut, vreo defecțiune ceva pentru că nu a fost cazul. Mașinile germane sunt mașini puternice și rezistente atâta timp cât știi ce să le dai și ce le trebuie. Când au trebuit făcute reviziile obligatorii, am mers la pont, recunosc, la un atelier care lucra doar cu piese originale pe care le-am procurat de la Exclusiv OEM, singurul magazin specializat în piese și accesorii originale BMW. Cei de la atelier mi-au asigurat manopera și mi-au indicat de unde să cumpăr  piese originale BMW.   

Fotografia postată de Exclusiv OEM.

Cu uleiul original BMW și filtrul schimbat bestiuța mea toarce languros pe unde trece. O simt reîmprospătată și parcă îmi mulțumește prin faptul că mă pot baza oricând pe ea. Am devenit clientă fidelă și procur doar piese de BMW de la eXclusiv OEM   pentru că în primul rând nu vreau să fiu eu cea care pune sub semnul întrebării calitatea mașinilor gemane prin adaosul de piese no name și în al doilea rând îmi respect alegerea auto și sunt o fană până la ultima bujie a mărcii BMW.

Din când în când îmi accesorizez bestiuța cu seturi de covorașe noi, o lustruiesc la interior cu soluția de curățare specială, o ceruiesc atunci când e cazul ș.a.m.d. că deh, e și ea una de-a noastră și trebuie să-și păstreze farmecul. Mă ajută cei de la Exclusiv OEM care mă provoacă mereu cu noile produse și îmi stârnesc imaginația având grijă totodată și de buzunarul meu.

Ce îi recomandă pe cei de la Exclusiv OEM este preocuparea pentru a-l face pe client să se simtă că este tratat preferențial, exclusivist, la standarde calitative înalte. Deasemena oferta de prețuri pentru gama de produse aferentă segmentului de piață deservit este foarte competitivă și atrăgătoare.

Calitatea pieselor originale puse la dispoziția pasionaților auto reprezintă o preocupare constantă și reală a magazinului Exclusiv OEM. Este știut faptul că în domeniul auto calitatea consumabilelor face diferența între o mașină trasă pe dreapta și una care rulează pe dreapta. Totodată un aspect deloc de neglijat este și cel al siguranței în trafic, oferită de certitudinea unor componente originale și de calitate, garantate ca fiind sigure. Și atunci când, ca posesoare auto,  te preocupă calitatea în toate aspectele ei, nu ai cum să nu fii satisfăcută și mândră că ceea ce stăpânești e ceea ce te reprezintă.

Articol scris pentru Competiția SuperBlog 2018!

Lasă un comentariu